logga svenljunga

Du är här:

Problem att logga in med e-legitimation?

Har du problem med att logga in på kommunens e-tjänster med e-legitimation på din Samsung telefon? Vi har upptäckt ett problem med Samsungs inbyggda webbläsare som förhindrar inloggningen med din e-legitimation. Prova att logga in med en annan webbläsare istället, exempelvis Microsoft Edge, Google Chrome eller Safari.

En hand håller en telefon som visar BankID

Vi har uppmärksammat att det inte går att nå våra e-tjänster när du använder Samsungs inbyggda webbläsare. Problemet uppstår när du försöker nå våra e-tjänster som kräver inloggning med e-legitimation, till exempel när du vill logga in på InfoMentors app med utökad säkerhet som vårdnadshavare.

Om du har problem med att logga in med e-legitimation på din Samsung-telefon, kan du prova att använda en annan webbläsare, till exempel:

  • Microsoft Edge
  • Google Chrome
  • Safari

Dessa webbläsare har visat sig fungera bra med våra e-tjänster och e-legitimation.

.

Uppdaterad: