Glädjeskutt för Kortis Lambo på tårtfirande
Kortis Lambo har med stor flexibilitet, omtanke och professionalism hållit verksamheten igång utan avbrott under en period av förändring. Som ett tack för deras fantastiska insats besökte kommunchef Sebastian Nydén verksamheten och bjöd personalen på tårta.

- Medarbetarna har stöttat varandra genom tillfälliga lösningar och nya rutiner under en tid med renoveringar i lokalerna.
- Kortis Lambo har fortsatt leverera hög kvalitet med ett varmt och tryggt bemötande för barn och ungdomar.
- Tillsammans har de lagt grunden för en inspirerande nystart i en miljö som ännu bättre stödjer det viktiga uppdraget.
Genom extra ansvarstagande, stark laganda och stort engagemang har Kortis Lambo skapat trygghet och stabilitet varje dag. Deras arbete gör stor skillnad och är ett fint exempel på hur samarbete och omtanke stärker vår verksamhet.
Har din enhet, arbetsgrupp eller kollega lyckats med något särskilt? Uppnått ett mål eller genomfört ett projekt? Passa på att nominera via vår Medarbetarwebb så kanske vår kommunchef bjuder på tårta!
För oss är det viktigt att vi alla får möjlighet att synliggöra bra insatser och kan ta tillfälle att stanna upp för att lyfta fram att vi uppnått särskilda milstolpar. Våra medarbetare jobbar alltid för våra invånares bästa. Att fira goda insatser ger både motivation och inspiration. Tillsammans skapar vi Det Godaste Livet!

Uppdaterad: